استاد هاشم صابریان

حجت الاسلام دکتر هاشم صابریان در سال ۱۳۵۹ در شهر تربت حیدریه متولد شدند.

پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی در رشته پزشکی عمومی دانشگاه تهران پذیرفته شده و با موفقیت فارغ التحصیل شدند. سپس به عنوان نفر اول در آزمون مقطع phd رشته مطالعات اعتیاد، پذیرفته شده و با کسب نمره ٢٠ در پایان نامه و به عنوان نفر اول دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند

در کنار تحصیلات دانشگاهی، اقدام به مطالعات حوزوی نموده و موفق شدند با نمره عالی در سطوح یک و دو فارغ التحصیل شده، و هم اکنون طلبه سطح ۳ حوزه می باشند.

ایشان دوره ها و کلاس های متعددی در زمینه روانشناسی و مطالعات اعتیاد برگزار نموده اند،

که از آن‌جمله می توان به دوره ملاحظات رشدی در تربیت کودک، آمادگی ازدواج، رفتارهای ناکارآمد در روابط زوجین، نگاه روانشناسانه به دین اصیل و … اشاره کرد.

همچنین در حال حاضر سه کتاب در دست تاُلیف داشته که به زودی منتشر خواهند شد.

ایشان از سال ۱۳۹۷ با توجه به خلائی که در زمینه نشر اندیشه مرحوم استاد علی صفایی حائری احساس کرده بودند،اقدام به برگزاری دوره های متعدد و شرح کتب ایشان در شهر تهران نمودند.

در سال ۱۳۹۸ با هماهنگی موسسه لیله القدر قم، شعبه تهران را راه اندازی نمودند و در این مدت فعالیت های بسیار زیادی در زمینه شرح آثار مرحوم استاد و نشر اندیشه ایشان به انجام رسانیده اند.

در حال حاضر علاوه بر ادامه فعالیتهای گفته شده به عنوان رئیس مرکز سلامت روان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت هستند.

نمایش بیشتر

4 دیدگاه

  1. از خدای متعال برای شما استاد عالی قدر آرزوی سلامتی و موفقیت های روزافزون دارم.
    در پناه حق پیروز و سربلند باشید.

  2. سلام
    درود خدا بر همچنین انسان های پاک و خیر اندیشی
    که راه حق و مهربانی و انسانیت را ترویج میدهند
    باتشكر
    موسوی

  3. همکلاسی و دوست دوران پیش دانشگاهی بنده بودند،از همون ابتدا انسان باهوش و با تقوی بودن،،،خداوند در همه حال ایشون و خانوادشون رو حفظ بفرمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا